Arama motoru optimizasyonu (SEO), dijital pazarlama setinin altında ve yararına göre konumlanan en önemli dijital pazarlama başlıklarından biridir.
Aynı ürünü satan dükkanlarla dolu uzun bir cadde düşünün. İnsanlar sizi nasıl fark eder? Ürünler aynı olabilir, ancak fiyat politikanız, nakliye süreniz veya benzeri bazı avantajlarınız olabilir. Her şeyden önce, dükkan konumunuz diğerlerinden daha görünür olabilir. İşte SEO, arama motorlarında hareket halinde olan kullanıcıların dikkatini çekmenize ve web sitenizi gerçekleştirmelerini sağlar.
Peki, bir web sitesi arama motoru parametrelerine göre nasıl optimize edilmelidir? Her şeyden önce, arama motorunun Google hakkında düşünmemiz gerektiğini bilmeniz gerekir. Elbette, Bing, Yandex ve diğer birçok arama motoru var, ancak ortalama olarak, dünyanın% 85'i internette bir şey aramak için Google'ı kullanıyor. Bu nedenle, web sitelerini sıralamak için kullanılan parametreler genellikle Google merkezlidir. Google ne diyorsa.
Google parametrelerinin bazıları artık yasaklanmıştır, bazıları ise belirtilmemiş zaman aralıklarında sürekli olarak değişmektedir. Aşağıda sizlerle ilgili bazı parametreleri paylaşacağım. Ayrıca, yeni metrikler ve gelecekteki en iyilerden bahsedeceğiz. SEO Uzmanı
Basit SEO Parametreleri
Web sitenizin URL'leri sayfalarla uyumlu olmalı ve aynı başlığın URL'nizin sonunda ve bulunduğunuz sayfanın başında olması gerekir.
Web sitenizin HTML ve CSS yapısı, çoğu W3C doğrulamasına göre tasarlanmalıdır. Özellikle, H Etiketleri doğru tanımlanmalıdır.
AdWords Anahtar Kelimeler Araçları gibi araçları kullanarak Google'a katılmak istediğiniz anahtar kelimeler ve kelime öbekleri oluşturmalısınız. Sonra bunları konuyla ilgili makaleler yazmak ve bazı anahtar kelimelere link vermek için kullanmalısınız. Ayrıca bu makaleleri iyi veriler içeren bir sitede yayınlamalısınız. Bunun için w adresini kullanabilirsiniz. Lütfen bir sitede yalnızca bir makale yayınlamanız gerektiğini unutmayın. Her site için farklı bir makale yazın. Makale Google için benzersiz olmalıdır.
Tüm bu "Bağlama" işlemlerini yaparken, bol miktarda içerik, makale vb. Olacak, bir şeyler üretmeli ve bunları web sitenizde veya blogunuzda paylaşmalısınız. İçeriğiniz orijinal olmalı, özellikle de metin olmalı. Böylece Google sizi hızla fark edecek. Google, site sıralamasında belirlenirken kesin bir kurala sahiptir; İçerik kraldır!
Aynı ürünü satan dükkanlarla dolu uzun bir cadde düşünün. İnsanlar sizi nasıl fark eder? Ürünler aynı olabilir, ancak fiyat politikanız, nakliye süreniz veya benzeri bazı avantajlarınız olabilir. Her şeyden önce, dükkan konumunuz diğerlerinden daha görünür olabilir. İşte SEO, arama motorlarında hareket halinde olan kullanıcıların dikkatini çekmenize ve web sitenizi gerçekleştirmelerini sağlar.
Peki, bir web sitesi arama motoru parametrelerine göre nasıl optimize edilmelidir? Her şeyden önce, arama motorunun Google hakkında düşünmemiz gerektiğini bilmeniz gerekir. Elbette, Bing, Yandex ve diğer birçok arama motoru var, ancak ortalama olarak, dünyanın% 85'i internette bir şey aramak için Google'ı kullanıyor. Bu nedenle, web sitelerini sıralamak için kullanılan parametreler genellikle Google merkezlidir. Google ne diyorsa.
Google parametrelerinin bazıları artık yasaklanmıştır, bazıları ise belirtilmemiş zaman aralıklarında sürekli olarak değişmektedir. Aşağıda sizlerle ilgili bazı parametreleri paylaşacağım. Ayrıca, yeni metrikler ve gelecekteki en iyilerden bahsedeceğiz. SEO Uzmanı
Basit SEO Parametreleri
Web sitenizin URL'leri sayfalarla uyumlu olmalı ve aynı başlığın URL'nizin sonunda ve bulunduğunuz sayfanın başında olması gerekir.
Web sitenizin HTML ve CSS yapısı, çoğu W3C doğrulamasına göre tasarlanmalıdır. Özellikle, H Etiketleri doğru tanımlanmalıdır.
AdWords Anahtar Kelimeler Araçları gibi araçları kullanarak Google'a katılmak istediğiniz anahtar kelimeler ve kelime öbekleri oluşturmalısınız. Sonra bunları konuyla ilgili makaleler yazmak ve bazı anahtar kelimelere link vermek için kullanmalısınız. Ayrıca bu makaleleri iyi veriler içeren bir sitede yayınlamalısınız. Bunun için w adresini kullanabilirsiniz. Lütfen bir sitede yalnızca bir makale yayınlamanız gerektiğini unutmayın. Her site için farklı bir makale yazın. Makale Google için benzersiz olmalıdır.
Tüm bu "Bağlama" işlemlerini yaparken, bol miktarda içerik, makale vb. Olacak, bir şeyler üretmeli ve bunları web sitenizde veya blogunuzda paylaşmalısınız. İçeriğiniz orijinal olmalı, özellikle de metin olmalı. Böylece Google sizi hızla fark edecek. Google, site sıralamasında belirlenirken kesin bir kurala sahiptir; İçerik kraldır!
· Forum Tanıtımı Backlink Paketleri
· Paravan Blog Backlink Paketleri
· Kişisel Özel SEO Danışmanlığı
Sosyal medya SEO çalışmasının önemli bir dayanağıdır. SEO'yu doğrudan etkileyen ana faktörlerden biri, özellikle Google + ve tercihen Google My Business üyeliği ile sayfa hareketleridir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder